عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط عمر گل لاله و آدرس lale-devri2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 18362
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 44
:: بازدید ماه : 271
:: بازدید سال : 896
:: بازدید کلی : 18362

RSS

Powered By
loxblog.Com

شیرین ترین سریال دنیا

خلاصه دوقسمت اینده سریال عمرگل لاله (اوریجینال 24)+عکس
شنبه 28 ارديبهشت 1392 ساعت 12:3 | بازدید : 3115 | نوشته ‌شده به دست ♥ درنا ♥ | ( نظرات )

 خلاصه دوقسمت آینده سریال عمرگل لاله (اوریجینال 24)

 

سلامی دوباره امروز اومدم با خلاصه و عکسایی ار قسمت امشب و روز شنبه سریال عمر گل لاله:

ریحان برای این به یشین کمک می کنه تا بعد از ازدواج انها بتواند رییس شرکت شود. اما نجیب می فهمد و با استعفای او موافقت می کند . از طرفی هدیه ای برای زمرد میگیرد و به خاطر اینکه در مورد ازدواج چنار به او شک کرده از او عذر خواهی می کند. از طرفی اقبال از رابطه خوب زمرد و نجیب ناراحت است و مدام از زمرد بدگویی می کند.

 

یشیم به اتاق چنار می رود و بهش میگوید دلم برای تو تنگ شده و چنار میگوید من یه مرد متاهلم ولی یشیم می گوید من باردارمممممممممم. !!!!

 

چنار از خبر باردار بودن یشیم کپ می کنه و میگه یشین این بازی جدید تو و من یک مرد متاهل هستم و تو که تو یه شب نمی تونی حامله بشی. اما یشیم می گه من تست دادم و فهمیدم حامله ام. چنار می گه نتیجه تست رو به من نشون بده که یشیم می گه همراهم نیست. چنار می گه لباس بپوش و می خواد ببرتش ازمایشگاه تا بفهمه حامله است یا نه .

 

اقبال وقتی یشین رو با چنار می بینه عصبانی می شه و می گه این دختره دست از سر پسر من برنمی داره از طرفی اون گردنبندی رو در شرکت نجیب می بینه که فکر می کنه مال خودشه ولی وقتی اون گردنبند رو گردن زمرد می بینه قاطی می کنه.

 

یشین ازمایش می ده و وقتی چنار نتیجه ازمایش رو می بینه به یشین می گه که باید بچه رو سقط کنه یشین داد و بیداد می کنه و می گه من نمی خوام بچه ام رو سقط کنم و از این حرف ها و چنار می گه من نمی خوام از تو بچه داشته باشم. چنار در نهایت می گه اگه بخوای اون بچه رو بدنیا بیاری من هیچ مسئولیتی رو در قبالش قبول نمی کنم و خودت باید بزرگش کنی( این چنار خیلی عوضی است )

 

 چنار به توپراک می گه که یشین حامله است و می گه اون یه دختر لوسه که لیاقت مادری نداره و فقط به خاطر من داره این بچه رو به دنیا می اره. توپراک می گه من می تونم همین فردا ازت طلاق بگیرم اگه تو می خوای با یشین و بچه ات باشی اما چنار می گه نه.

 

یشین سر میز صبحانه به همه میگه حامله است اقبال میگه از کجا معلوم بچه چناره که یشین می گه وقتی بچه بدنیا امد یه تست دی ان ای می دم. نجیب می گه من نمی گذارم این بچه رو بدنیا بیاری و یشین می گه به تو مربوط نیست. نجیب می گه از کار اخراجت می کنم و از خونه هم می اندازمت بیرون یشین میگه این خونه پدری منه اما مهم نیست.

و حالا عکسا:

 

 وقتی یشیم به چنار میگه قیافش:

 

 یشیم در حال گفتن!

 

یشیم و چنار در ازمایشگاه برای دادن ازمایش.

 

خروج یشیم از ازمایشگاه!

 

وچنار در حال نگه کردن به رفتنش:!

 

 

یشیم وقتی از ازمایشگاه میاد و اعصابش خورده

 

 

و نوازش زمرد و تسکینش:

 

عکس اخری هم رابطه ی خوبه توپراک با لالس!

 



:: برچسب‌ها: خلاصه دوقسمت آینده سریال عمرگل لاله (اوریجینال 24) , فقط عمر گلا لاله ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
عکسهای قسمت 47 سریال عمر گل لاله (اورجینال 22)
شنبه 28 ارديبهشت 1392 ساعت 11:56 | بازدید : 3290 | نوشته ‌شده به دست ♥ درنا ♥ | ( نظرات )

عکس های قسمت 47 سریال عمر گل لاله (اورجینال 22)

 

سلام اومدم با قسمت امشب سریال جم که در اصل قسمت 22 هستش همونطور که میدونید در حال حاضر چنار با توپراک عروسی اجباری کرده و یشیم هم آماده شده برای عروسی با چنار(چه اعتماد به نفسی داره ها)که عکس های این قسمت خیلی ناراحت کننده رو براتون گزاشتم :

عکسها رو به ترتیب براتون گزاشتم :

 





 

و پایان نظر یادتون نرهههههههههههههههههههه

 


:: برچسب‌ها: عکسهای قسمت 47 سریال عمر گل لاله (اورجینال 22) , فقط عمر گل لاله ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
عکسهای 2 قسمت اینده سریال عمر گل لاله (اوریجینال 21 و 22)+خلاصه
شنبه 28 ارديبهشت 1392 ساعت 11:52 | بازدید : 3102 | نوشته ‌شده به دست ♥ درنا ♥ | ( نظرات )

 عکسهای 2 قسمت آینده سریال عمر گل لاله 

 

سلام ببخشید چند روز غیبت داشتم حالم خوب نبود نمیتونستم بیام ولی اومدم با عکسای 2 قسمت اینده سریال عمر گل لاله که فکر کنم بشه قسمت 44 و 45 سریال در جم که در اصل و اورجینالش قسمتهای 21 و 22 هست ولی اول خلاصه رو میگم:

 

همونطور که میدونید دیشب چنار ازدواجش رو با دختری که حتی نمیدونه کیه قبول کرد و اینکار رو برای جداییش از یشیم کرد

جیب از اینکه چنار قبول کرده با هر کسی که انها انتخاب کرده اند ازدواج کند شوکه شده و به چنار می گوید تو مجبور نیستی که ازدواج کنی و از سر لجبازی یا اجبار خودت را به دردسر بیاندازی ولی چنار می گوید که من مطمئنم که این ازدواج به صلاح من است و اقبال هم از تصمیم او حمایت می کند.

 

عمه اش ذوق می کند و می گوید این بار می خواهم عروسی باشکوهی بگیرم که چنار می گوید بهتر است عروسی در خانه باشد . عمه می گوید می خواهی همین امشب برات عروسی بگیرم چنار تعجب می کنه و می گه اول باید عروس را از قیصریه شهرمان بیاورید. عمه می گوید همه چیز را به من بسپار. چنار می گوید عمه من تنها یک چیز می خواهم این که موضوع این ازدواج بین ما بماند . عمه می گوید تو نمی خواهی بدانی عروس کیه و چنار می گه اهمیتی نداره.

 

زمرد به اتاق یشین می ره و یشین رو با لباس مهمونی می بینه که خوابیده یشین ناراحته و زمرد می گه بزار من بهت کمک کنم اما یشین کمک زمرد رو قبول نمی کنه. از طرفی عمه با زهرا صحبت می کنه و اون کلی ذوق می کنه که قراره با چنار عروسی کنه.

 

از طرفی زمرد با نجیب صحبت می کنه و میگه یشین و چنار هم رو دوست دارن و این عادلانه نیست که اونها رو از هم جدا کنیم ولی عمو می گه چنار با میل خودش عمل می کنه و تنها کسی که مجبور به ازدواج شده منم.

 

ریحان در شرکت به سراغ یشین می ره و می گه ارایشگرت برای امشب وقت داره چند نفر رو درست کنه که یشین می گه چه خبره می گه امشب یه جشن داریم که چنار هم توش هست. یشین کنجکاو می شه پیش مادرش می ره اما اون چیزی نمی گه و یشین خودش می فهمه که امشب مراسم ازدواج زهرا و چناره. اما اون نمی دونه مکانش کجاست و این رو باید از ریحان بپرسه.

 

یشین میره اتاق چنار و بهش میگه میخوای ازدواج کنی و جرات نکردی به عشقت اینو بگی چنار می خواد فرار کنه که یشین می گه پس چرا فرار می کنی بگو که می خوای ازدواج کنی و چنارمیگه اره و به تو ربطی نداره از زندگی من برو بیرون.

 

 از طرفی یشین می ره سراغ زهرا و می گه چه خوشگل شدی و چرا می خوای با مردی ازدواج کنی که دوستت نداره و تو اونو به خاطر پولش می خوای و زهرا میگه چون چنار می خواد من باهاش ازدواج می کنم. اون عاشق منه ولی میخواد ازت استفاده کنه تا از من فرار کنه خواهش می کنم عشق منو نگیر.

 

و زهرا با این حرفها از ازدواج منصرف می شه از طرفی نجیب عصبانی می شه و فکر می کنه زمرد عروسی رو بهم زده ولی زمرد قسم می خوره این کار رو نکرده. از طرفی چنار برای نامزدی دوستش یوسف به قیصریه می ره و اتفاقات زیادی در قیصریه در راهه

 

نظر  یادتون نرررررررررررررررررررره

,و حالا عکسها:

 

 

 

 



 

تموم شد! !

ولی بازم میگم نظر یادتون نره مخصوصا واسه عکسا که دقیقا از لحظه های حساسه فیلمه بخصوص دوتای اخر که چنار سر مراسم عروسیه و زهرا کنارشه ولی یشیم میاد و با اون نگاهش................................!



:: برچسب‌ها: عکسهای 2 قسمت اینده سریال عمر گل لاله (اوریجینال 21 و 22)+خلاصه - فقط عمر گل لاله ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
بیوگرافی تولگاهان سییشمن(چنار)
شنبه 28 ارديبهشت 1392 ساعت 11:47 | بازدید : 1860 | نوشته ‌شده به دست ♥ درنا ♥ | ( نظرات )

 بیوگرافی تولگاهان سییشمن(چنار)

سلام از دوباره امیدوارم حالتون خوب باشه این دومین آپ مطلب دارمه که درباره چناره  و امیدوارم خوشتون بیاد:

 

نام اصلی ، تولگاهان سایاشمان است. او در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۱۹۸۱ میلادی (پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۶۰ شمسی)(سال خروس) در کشور ترکیه متولد شد.

تولگاهان سایاشمان یک مدل ترکیه ای ، مجری تلویزیون و بازیگر است.

او هم اکنون در شهر استانبول زندگی می کند و فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۰۵ با حضور در مسابقات انتخاب بهترین مدل در کره جنوبی آغاز شد.

او تاکنون تا به حال در سریال ها و فیلم های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

ورزش مورد علاقه تولگاهان سایاشمان فوتبال است و طرفدار باشگاه فنرباغچه می باشد.

 چنار در سریال عمر گل لاله

 نظر یادتون نره بای



:: برچسب‌ها: بیوگرافی تولگاهان سییشمن(چنار) ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
خوش آمدید...! (پست ثابت)
شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت 11:38 | بازدید : 1453 | نوشته ‌شده به دست ♥ درنا ♥ | ( نظرات )

 

 خوش آمدید...

 

 

سلام دوستای گلم امیدوارم حالتون خوب باشه این وبلاگ مخصوص سریال عمر گل لاله هست که بنظرم بهترین سریال دنیاس ولی هر وقت شما تو نظرا بهم بگید از که کیو دوس دارید یا درخواست بفرستید با کمال میل براتون میزارم ولی نظر یادتون نره چون پشیمون نمیشید و براتون ویدیو هر قسمت عکساش و خلاصشو جلوتر از جم میزارم و اینم بگم من عاشق چنار و توپراک بازیگری که هنوز نیومده هستم ولازم به ذکره این دو بیرون از فیلم هم با هم نامزدن...!!

 

 

فعلا بای



:: برچسب‌ها: خوش آمدید , , , ! (پست ثابت) , فقط عمر گل لاله ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد